0150 - infinity

This happy evening. Yeah just back from meeting with le two amazing girls, Bella and Ayna Natasha. Okay this is awkward. Tak plan pun taw nak camni sekali. I think they makes my day today. Just aku ni haaa kenape ntah sebok godeh phone orang. Alaaa bukan godeh cuma main game je. Then got one part hakhakhak selfie dekat phone kawan alaa sikit je tak banyak pun. Duhhh tak biasa doh pegang phone mahal-mahal. Yela aku pakai phone biasa-biasa je so bila pegang phone mahal ni taktahu pulak nak tekan cemaneh ek pastu pasweddd apa semua tu tangan kanan la ape ntah. Ahhh bantai je la. Pastu tengok gambar okay for me Ayna she is cute and a lil bit manjaaaa gila hahaha dekak eh. Mampos kang dia baca belog aku pastu perasan sensorang. Hiks. Jokes je la babe. Then, Bella enn dia jenis straight to the point punya orang. No wonder la if dia tak puas hati, dia terus datang depan-depan dengan orang yang tak puas hati dengan dia. Best dohh gaduh dengan dia. So tadi kiteorang study addmath sejarah and chemistry. Semuanya bercampur. Hahahaha. Ayna terer sejarah. Aku tengok dia setia betul dengan buku oren tu. Okaylah not bad explanation dia perghh mengalahkan aku siak. Yang aku tercengang hahahaha memang mereng lah siak nak masuk kepala. Duhh awat si Ayna ni pandai sangat jealous kay kawan sendiri dapat terangkan fakta sejarah apak iyee aku lagilah blurr. Mesti korang pelik ea takpernah-pernah watak Ayna ni muncul dalam belog aku tetibe je ade kat belog. Pelik ea. I've known her since she gave me le notes about study. Idk what to say tapi lewl dia sangat excited bila aku baca notes dia. Hahaha notes-notes tu lah aku baca before trial. Well. Quite improvement. She loves to spread le notes to people. And I would love to see her notes and whats new in her notes. Sanggup bersusah payah potostetkan notes untuk aku woww special gila ok. Lepastu aku nak brace infinity tu and dia nak belanja aku gila ah siak. Tadi pun dia belanja aku cookie and drink. Sebenarnya aku memain je enn tapi dia betul-betul lak bayar. Aku baru nak tolak aarggh duit aku terselit kat mane ntah masetu bengang doh tapi ea aku cover je hahaha. Lepasni aku treat kau kay babe. Tapi enn korang mesti tak caya dia tinggi and kurus gila.

Kiri Bella. Kanan Ayna.

Tu muka diorang. Aku curik kat efbie yall. Okay dedua sama cantik and cun. Hahaha last but not least okay bylaa sayang korang gila. Ikhlas ni wehhh hahahaha. Okaylah nampaknya masa mencemburui kita. Terpaksa aku pergi sebentar meninggalkan belog. Terikat dengan komitmen belajar memang begini. Namun apa yang harus aku mampu ialah belajar dan belajar. Got to go haaa papaii.