0151 - radon

Buat masa sekarang, kelas-kelas tingkatan lima nampaknya macam dah nak bubar. Kelas anjal je lebih aku tengok. Kebetulan harini ada kelas anjal physics. I'm in group yang kedua. Group first and third combine. So I think, kelas dah divide into two. Then, ade someone ni kan, whom used once being my closest ever friend same group with me. Yeah, guess what, I tell you, being with her is the crazy and lovely and at the same time I'm gonna miss that moment. K it touch my heart now. Yelaa once person yang pernah rapat dalam hidup kau then tetibe blahh macamtu agak-agak kau sakit hati tak. Agak-agak kau rindu ke tak eh nak bergaduh dengan dia. Agak-agak kau dapat lagi tak kawan macamtu. And yessssssss I admit that I miss being with her, sharing those secrets, makes something that totally blown up and mess between the groupies and everything lah senang cerita. Its quite fun what recalling all those past while doing works. Yeah, I mean, physics. Eventhough rasa macam awkward but still can fit each other. Its like the weirdest ever languages that you could only understand and someone that really you care about understand it by the way you are. Best giloooo kay. Yeah see, another few days that we should spend together were just another steps to away. Err, eventhough kita dah tak rapat macam dulu kan, I'm still hope our friendship takkan putus even kau atau aku ade bestfriend baru ke apa because aku selalu ingat kat kau taw. Tapi serious ah, through our conflicts all makes me just an awkward person to close with you. Hmmm you know that I'm quite touch with massive words. If we could have a chance to fix all those things, I'll try to delete and makes you happy all the times. Sorry sesangat kalau sekarang kita dah tak rapat ke ape tapi satu je aku nak pesan kat kau, aku selalu ingat dekat kau. Yelaa aku jadi macamni kau tahu kan sebab apa. Serious ah takut gila kay jika-jika 'hal' itu datang balik and ruin our friendship. Kau tahu kan kalau aku dah sayang seseorang tu eventhough kawan, aku takkan sakitkan hati dia and kalau aku sakitkan hati dia, aku takkan berani pegang hati dia ke apa sebab aku takut benda yang sama aku akan buat kat dia. Errrgggh, orang yang betul-betul faham aku je tahu macamana nak handle aku and orang itu termasuk kau. Kau tahu kan aku ni jenis hot-tempered gila-gila, yang kalau marah main bantai je sebut perkataan yang tak sepatutnya hehee. Tapi aku ni cepat cool ah malas eh nak temper lama-lama nanti kulit aku kedut. Hehee. K lah tu je aku nak share dekat sini. Bukan apa, mana tahu suatu hari nanti tetiba aku terbukak belog ni kan pastu aku terbaca ke hakhakhak ok ok sebelum aku merepek aku undur diri sebentar dan terima kasih kerana membaca. Sekian terima kasih sekali lagi saya ucapkan. See you in the next entry hehewww.