0149 - agile

A place where you can tell your problems and share your tears and jovial is the one that name a 'friend'. Its like a world without boundary. No worries and just have a fun sometimes hurt too. Okay aku tak kesah pun dengan semua ni. Nak terasa ke ape ke ah memang tak kesah langsung sebab hati aku ni dah terlebih garam gula santan semua ada. Lantak kau lah aku tanya kau okay ke tak then kau buat dang je eh malas lah nak jadik seorang yang caring hahahaha macam fake rasanye. Blerggh. Ok ok macamni, awak tengah sedih kan. Humm sorry ae ganggu. Celakanya dia baca mampus aku kena soal. Alaa bukan awak yang tu lah, yang snxrnncdsl tuu. Hahahaha. Ala takpe ae kite faham. Adoi mesti orang yang baca ni gelak gila ea. Lawak kekek kau hahahaha dah dah woi aku yang menaip ni ketawa separuh-separuh je. Oklah jom tukar topik. Pada minggu yang ceria lalu, aku telah pergi ke litar untuk latihan jpj. Omaigodd pebende tu jpj ye. Pehh cuak siaa berlagak depan membe nak ambil test jpj next week. Now debaran terasa kian hangat. Satu je reason why aku still tak ambil jpj reasonnya ialah kalau gagal kena bayar. Ok that part was totally turn off my mood. Ape kejadah lah fail kena bayar dah fees nak ambil lesen ni mahal bukan seringgit dua ringgit. Ingat pe jual cekodok tepi jalan pe. Eeerggh terpaksa lah jugak aku turutkan kehendak dunia. Back to part, tahu tak nervous gila aku sekarang ni. Aku bimbang kalau-kalau orang yang handle tu nanti tengking-tengking kat aku ke or mencarut ke. Based on pengalaman orang yang melalui test jpj ni enn, seriously makes me hmmm well penakut hehee. Duhh aku bimbang sehh cemaneh ni. Then, bila tengok orang ada lesen warna oren tu kan perggh adrenaline aku increase gila babeng punya level. Aku takboleh ea tengok kad warna oren tu rasa macam nak koyak je. Aku pun nak jugak merasa gambar aku dilekat di kad yang berwarna oren tu. Sabar ea bylaa jak gi kau merasa punyalah. Leklu bylaa. Kau tengok lah si Ayna tu dah pass jpj ah siak. Okay Ayna dah advance dari aku. Okay fine. Haaa Ayna nak belanja aku something. Apakah something itu akan aku masuk ke dalam entry post yang seterusnya. Taktau la dia ingat ke idok. Oke papai nak siapkan biology aku yang terbiar tu. Salam.