0135 - jalanan

Its almost 12.00 a.m. And I'm just don't know what I'm thinking. Dalam seminggu ni macam-macam benda terjadi dalam kehidupan seharian aku. Tak perlu aku bercerita, sekadar untuk aku ingati cukuplah. Now, I'm just feel h-e-a-r-t-l-e-s-s. The only feeling that I've had. Theres no such thing like stupid childish attitude. I learn that. A lesson that will totally change my entire life. Kadang-kadang eh kite tak sedar semua tu berlaku secepat mungkin. Tapi anything can happen, Allah show us the best way through pain. Aku taktahu apa yang aku hadapi sekarang ni. Yang aku rasa, bahu aku sakit. Seriously lebam gila. Ada sorang hamba Allah ni senggol bahu aku sampai aku rasa nak patah masa tu. Yang aku cakap ni bahu kiri. Seriously, perit gila nak angkat tangan. Ngilu pun ada. Aku tak pernah rasa perit macamni. Ni pun aku kuatkan semangat menaip belog menggunakan jejari kanan. Macam lembap sikit ar hehee. Aku toleh bahu kiri aku lagi, nampak macam banyak lebam. Cerita petang tadi, aku ade belikan kengkawan aku ayam kfc. Tapi tak kesampaian nak makan sama-sama diorang. So, aku apa lagi, melantak ayam tu dengan family aku. Aku ingat, diorang still lepak lagi. Hahahaha salah aku kenapa datang lambat. Hihii its okay. Lepastu singgah Billy kejap beli aiskrim goreng. Aummm sedapnyaa tapi aiskrimnya cair. Aku rasa lagi better aiskrim goreng yang aku makan mase wedding anak pak long aku tahun-tahun yang lepas. Kelembutan aiskrim goreng tu masih terasa dekat mulut aku. Seriously macam nak lagi. Hihii. Ada sorang kawan aku, pandai buat aiskrim goreng ni. Haritu aku order, tapi dia malas nak buat. Dia jual singgit je. Murah kan? Tapi aku belum lagi taste aiskrim goreng tu. Yang aku rasa ni pun aku beli kat kedai. Harganya dua ringgit setengah. Saiz sederhana. Keraknya agak berminyak but overall kire okay la. Hihii. Aishh esok sabtu, ganti sekolah pulak tu, malas seh nak datang. Tapi papehal tengoklah nanti macamana kan. Sebab ada subjek Biology. Tu penting tuu. Papehal aku nak rehatkan otak aku ni dulu. Rasa macam dah sebu gila. Mata pun dah senoneng. Aku berfikir lagi, belog ni ibarat karya jalanan yang tidak dipandang. Oklah apa aku merepek ni, mood zero so apalagi...jom..out.