0134 - weird

Harini dua puluh lapan Februari. Awal-awal pagi lagi aku dah janji aku taknak nangis. Di hadapan Siti, Diamond ngan Adad, aku cakap dengan diorang yang harini aku kena berhati-hati takmau nangis lagi. Sebabnya kenapa sebab pada aku dua puluh lapan Februari ni banyak memberikan erti pahit untuk aku. Pada aku lah kan. Hmmmm seperti tahun-tahun sebelumnya, tarikh ini memberikan aku suatu perasaan sedih yang takkan aku fahami yang datang secara tiba-tiba tanpa aku sedar. Dan pada hari ini, sedang aku menikmati 'dunia fantasi' aku, dengan tidak semena-menanya aku mengalirkan airmata aku. Ceritanya macamni, aku tengah syok gila happy then aku tersentuh kepala kawan aku. Actually aku nak sentuh pangkal hidung dia je then dia terpusing so terkena parts of her head. Pastu kawan aku cakap, "Mak aku tak pernah buat macamni kat aku. K Fineee!". Nak tahu tak apa aku rasa masatu? Hati aku betul-betul seakan dihimpit perasaan sedih. Dan di sebalik pintu kelas kawan aku, aku tengok je kawan aku kat situ. Aku sempat bagitahu Elly, yang aku mintak maaf dekat kawan aku tu. Aku cakap dengan Elly banyak-banyak supaya Elly dengar. Aku taktahu kenapa kalau kawan aku yang sorang tu if marah aku then aku rasa down gila. Sumpah wehh. Then aku tengah rush nak pergi lab biology dekat tingkat bawah. Kawan aku yang lagi satu datang kat aku cakap, "Weh Jenab, *tuut* cakap Tiada Maaf Bagimu". At that moment I'm really-really can't stand my tears. I try to stop my tears to come out. I try. I try. Ya Allah wei, aku buat apa ni. And masa aku passby kelas kawan aku tu, aku sempat toleh sekejap tengok if dia okay ke tak okay. Aaarggghh airmata aku dah bertakung. Aku jalan cepat ke depan. Aku terserempak Zai ngan Put masetu. Aku senyum dekat diorang. Zai datang kat aku then tanya, "Kau kenapa J? Apesal kau ni beb?". Aku jawab, "Aku okey je". Zai tanya lagi, "Kenapa ni. Cakaplah.". Aku sempat hug dia masatu. Dan aku speechless gila masatu. Then aku tengok jam, hmmm aku kena pergi lab biology cepat nih. Then aku blah. Masa aku turun tangga tu, aku cakap kat Zai, "Zai aku okey je taw jangan risau k". Aku lap airmata aku kat lengan baju aku. Aku tahu Zai mesti pelik kenapa tetibe aku hug dia tadi. Sorry Zai, aku betul-betul tengah sedih masatu. Sorry sebab pertanyaan kau tergantung. Aku tak jawab langsung pun kan? Hmmm sorry beb. Then masa aku masuk lab, aku tengok semua orang tengah baca doa. Dalam hati aku cakap, fehhh nasib baik sempat lagi hehee. Ape lagi lenjan ar aku amek seat aku then tetibe plak cikgu mention pasal buku praktikal sape tak hantar. Berderau gila darah aku. Aku ni AJK Biology siak then buku tak hanta hihii mati wei mati aku kena sesah. Then tetibe cikgu cakap nak soal pasal skeleton. Alhamdulillah. Lega sikit hati aku. Yeahh camnilah cikgu aku. Then cikgu tak bagi tengok buku taw. Ade la sesetengah mereka kantoi sebab cikgu nampak yang diorang tengok buku. Alhamdulillah otak aku masih berfungsi lagi ingat semua benda tu even sikit-sikit ar. Hahahaha okay ahh tu kan? Hihii. Bytheway sorry taw Intan sebab aku tersalah cakap pasal sternum tu. Sorry yaw. Oklah senang cerita habis kelas biology then hantar laptop cikgu. K then petang tu ade sukantara I guess. Harini turn Panglima dengan warna biru sukantara. Hahahahaha hambek kauuu pukul lima lebih baru balik rumah dengan bau hapaknye lagi terperap. Pehhh. Aku lari tak dapat point pun. Same goes to lompat jauh and lontar peluru. Its okay la as long as I try all the sports given there. Eh tapi ade sorang kawan aku tu, larian dia dapat and lompat jauh first trial tak pass then second trial she passed. Yeahh. Badan dia memang fizikal atlet. Hmmm mase dia nak balik tu, kat padang, aku ade cakap, lau tak silap aku macamni, "Sorry for everything" then I smile to her and kiteorang salam and doing our some kinda crossing little finger. Got certain part masa exercise sukantara tu, again my hand tertouched her head. Then I said to her, "I'm sorry". Tapi dia buat derk je masetu. Hampehhhhh. Bytheway tu je ar aku mampu cakap dekat kau. I don't have any else words to say here except my feelings. I knew you'll read this and I hope, deep inside your heart, you'll forgive me. I know I'm too much but I know my limits. Jangan lupa tukar stokin tu taw. Pendek gila derr. Dengar la cakap aku ni, Nyum Nyum Nyummmm Alishiosooo! Hahahahaha. Okay aku rasa sampai sini je la aku nak bebel. Aku nak siapkan kerja tu haa berlambak gila. Lenkali aku update lagi. See ya.