0129 - indulgence

Hey belog. We meet again finally. Actually aku baru balik tuition tadi. Hmmm guess what, aku jumpa old friend aku. Aku takperasan akan kehadiran dia kat situ. Aku dengar ada orang cakap 'hoi'. Aku pun toleh belakang sekejap then aku senyum memang betul tu dia. Ya Allah, dia still macam dulu just kurus and tinggi sikit. She wearing a brown stripes shirt and brown jeans. Hmmm aku ingat kau taknak tegur aku. Hihii tapi cukuplah sekadar aku senyum. Kaki aku menggeletar taktahu kenapa maybe sebab aku dah lama tak jumpa kau. Hmmm miss you old friend. I miss your voice, your eyes, your cheeks, your long fingers and you. Hahahaha apa siak aku melalut. Masa balik tu, old friend aku sempat tumbuk bahu aku. Eh old friend ni mengada taw. Saje lettew kan. Hahahahahaha ayat aku dah macam hape entah. Overall aku okay je masa tuition tadi tapi tu ar kaki aku menggeletar. Sindrom ni kena bila aku cuak jumpa orang yang dah lama aku takjumpa. Macam ginilah situasinya. Pelik tak pelik lah kan. Hmmm harus bagaimana ya sik. Lepas habis tuition, aku ingat nak jumpa old friend kejap alaaa dia dah blah ar. Papanyee datang cepat gitu hmm tengok je ar dari jauh. Eeee siol rindu gile kat kawan lama aku. Hmmmm. K aku kat tuition tu amek chemist je wei. Seminggu sekali je ar datang. Okay ar tu kalau kat Arabie tiap-tiap hari kena datang except Sunday. Sunday kelas chemist kat Adami. Tu pun kat Arabie aku nak drop subject BM, BI, SJ haaa tu je ar aku nak drop. Dapat aku tido lebih masa tak terkocoh-kocoh pergi tuition kan. Bayangkan petang malam pergi patah balik tuition. Tension woi. Perggghh lepak gila badan aku. Ni pun aku sambung update entry ni pukul 11.42 malam. Haihhh mata aku dah tak tahan gila mengantuk tapi aku gagahkan diri nak continue update memang tak ahh aku nak update kalau dah naik sekolah. Sebab aku busy plus penat wei. Yeee serious ni. Tapi jangan risau homework tak diabaikan. Esok juga bermulanya kelas tambahan kat sekolah. Waktu afdal balik dari sekolah sekitar 3 setengah atau pukul empat. Hmmm memang nampak ketara perubahan antara zaman PMR dan SPM. SPM aku kena harder sikitlah. Even banyak benda-benda asing mengacau konsentrasi aku nak belajar tapi aku kena kuat. Only for this year I've got to struggle and keep struggle. Then after that, feel like throwing myself into the ocean also can. Talking bout the ocean, me and NGUNS gonna have a great great moment to spend with after SPM. Semuanya still dalam perancangan. Belum ada kata putus dari pihak masing-masing. Aku berharap kali ni nguns holiday tempat best-best ar like resort standard. Hahahaha kumpul duit banyak-banyak then travelling with them ke or shopping. Yeahhh kiteorang memang kaki shopping except for the two boys tu haaa takminat kenapa entah eee. Tak sabar siot nak tunggu after SPM then travel-travel dengan nguns. Yeayyy. Kadang-kadang terfikir gak nak holiday with my bestfriend, and I'm mostly pretty sure kalau holiday dengan bestfriend of course it'll be the worst moment ever hahahahaha betolpe bertekak sana bertekak sini aiyooo meletop kepala aku. The heck what I'm talking just now hihii so I should back off now because its already time to sleep and to my dear old frienddd, I miss youuu taw? Aku takboleh ar tengok muka kau nanti aku rasa sebak nanti rindu alaaaa acane. Once gain aku merepek kihkihhkihkihhh. So good morning yaww. Have some nice dream.