0125 - battlefield

3.27 A.M, Saturday I'm still wide awake. Can't even sleep. Yeahh for some reason, I express my feeling through blog then. Hey nak tahu tak aku baru dapat shock news. Taktahu ahh acane nak cakap tapi kalau boleh aku taknak kawan aku pindah. Hmmm bestfriend aku pulak tu nak pindah. Weeei janganlah pindah. Kau nak tinggalkan aku keeee. Tadi oncall dengan dia kejap sumpah wehh airmata aku macam nak menitik tapi last-last nangis jugak. Aku taktahu ar kenapa aku sedih sangat kalau dapat tahu yang dia akan pindah. Tapi dia cakap banyak kali macam betul-betul je. Haihh hati aku ni dah lah macam lembik inikan pula dengan sad news. Aku harap sangat kau stay dato yee kawan. Aku takkan sakitkan hati kau lagi kalau kau stay. Aummmmm rindunya kat kau dohh. Jangan ar pindah taw taw hihiii. Hmmmm aku pelik ar kenapa orang yang aku sayang semua nak pindah ar. Macam amin yang sekarang ni pindah kat asrama sains sultan iskandar. Alaaaa yang penting aku taknak kau pindah. Merajuk ar siak camni. Eee kekok siak kau takde nanti. Sejujurnya kan best ar kawan dengan kau, aku cakap betul ni. Sebenarnya aku cakap banyak-banyak tu sebab aku taknak kau pindah woooooi! Kalau aku jumpa kau 31 ni siap kau beb. Aku cincang kau hahahaha kejamnya aku ni hihii. Tapi jujurlah aku cakap, aku taknak kau pergi dari sekolah yang bernama SMK Dato' Penggawa Barat. Kau tahu tak kengkawan aku cakap nanti kelas streaming? Alaaa dah takdapat sekelas dengan kau. Acane siak. Hmmm takpelah. Kau kan pandai. Takpe dohhh yang penting kau jangan pindah aww. Hahahaha. Okay next, kali ni aku nak meluahkan perasaan sebentar tentang cinta. Aku tahu cinta itu wujud dan semestinya fitrah cinta antara lelaki dengan perempuan itu wujud. Yeee aku percaya. Tapi aku taktahu la sama ada aku menolak takdir atau aku ego atau aku fade-up dengan janji lelaki. Yang pasti aku keliru dengan perasaan aku. Sorry tapi buat masa ni hati aku memang dah takde mood ingin bercinta atau apa. Cinta aku hanya untuk Allah S.W.T dan keluarga. Aku taktahu la kenapa aku takboleh cuba nak terima kau dalam hidup aku meskipun aku tahu peluang itu luas di depan mata aku sendiri tapi malangnya perasaan cinta itu tiada. Aku keliru dengan kesemuanya. Kalau aku terima kau sekarang, aku takut sangat nanti perasaan aku tak menentu. Jadi, cubalah kau faham akan tiba masanya aku terima kau dengan seikhlas hati aku cuma aku taktahu bila waktunya. Jujur aku katakan, kadang-kadang aku rasa macam benci kau kadang-kadang rasa sayang kadang-kadang rasa menyakitkan kadang-kadang rasa happy. Hmm see? Tak tetap langsung. Aku tahu mesti kau dah bosan tunggu bila masanya aku akan berubah hati. Hmmm aku tahu nanti kau akan pergi dari hidup aku. Sudah semestinya kan. Aku taknak kau termakan janji kau sendiri. Bagilah aku peluang untuk memperbetulkan diri aku sebelum aku betul-betul jelas dengan perasaan aku. Aku taknak kehilangan kau wei. Buat masa ni aku lebih comfort jadik membe kau. Dari situ kite boleh share feeling masing-masing without hurt each other. Tapi aku tahu kau takkan faham kenapa aku masih membekukan diri dan kau memang tak akan faham. So aku harap sangat suatu hari nanti kau akan faham dengan situasi aku. Jangan sampai aku give up, apa benda semua tak jadik. Hmmm aku dah tak macam dulu taw yang boleh kau bodoh-bodohkan macam dulu. Aku harap suatu hari nanti kau akan faham semuaaa nii. Ok dah stop nak cerita pasal membe. Kepada membe aku, jaja. Kau jangan sedih ye yangg. Kawan macam *tuut* tu takboleh pakai sanggop ek backstab kau. Aku nak kau kuat ye yangg. Kau belajar rajin-rajin so nanti kau boleh buktikan hidup kau much better dari member kau. Jajaaa, ingat satu perkara jangan give up yeee. Kau still lagi boleh shopping hahahaha jajaa nanti kalau aku dah ade lesen kereta nak bawak kau shopping2 sama ar enjoy siket hahahaha apa siak aku lesen motor pun belum lepas ade hati nak lesen kereta. Phuii. Hahahaha entah bile nak pergi latihan tu eh sumpah malas gile sehh. Hmm oklah aku rasa mata aku dahnak kelosss. Good morning world and byeee. Actually aku nak call amin ni tapi aku takut kena marah ar sebab dah bape jam aku suruh dia tunggu call aku. Harap-harap dia tak marah aku. K babaaai. Aku harap sangat kau angkat taw :')