0127 - newlife

2 Januari 2013, aku bersekolah di sekolah menengah untuk tahun terakhirnya. Kali ini aku dapat kelas 5 DA/Dahlia. Sepanjang aku bersekolah di situ, masuk ni dah kali ketiga aku dapat kelas yang bernama Dahlia. Hahahaha chemistry gua dengan Dahlia ni memang kuat agaknya. Hihii. 1DA, 3DA n 5DA. Yearggghh Dahlia Foreverr. Tapi kan, terus terang ar aku cakap, aku rindu kelas 4CE. Hmmmm aku rasa tu lah kelas yang paling aku akan ingat sampai bila-bila. Best gile ar kelas tu. Pehhh kalau aku bukak pekong memang mengalir ar airmata aku nanti. The best class ever like everything! Hahahaha. Serious wei. Mungkin sebab result aku amat teruk thats why aku kena pergi Dahlia. Hmmm k takpe ar pengajaran ni woi pengajaran. Overall aku okay je pasal kelas-kelas ni. Membe rapat aku yang sekelas dengan aku ialah adad intan dayah and marya. See hahahaha yang lain still in Cemara's. Seriously, I'm still learning how to deal with these new environment. Everything were bout tooo serious. Unlike the form four's life. Aku kena berusaha nak dapat result baik dalam SPM. Kalau tak nanti aku nak pergi universiti mana. Kawan boleh carik tapi pelajaran tak boleh dicari. Amin yang cakap. Hahahaha siot enn dia tu. Tapi betulgak dia tu. Sebab apa yappss nanti kalau kita berjaya kita yang puas hati. Yeahhh! Nanti pergi universiti ke apa sorang-sorang gak. Ha'ah ek. Aku nak pergi Denmark. Hihii. Mana tahu kan aku dapat offer study kat sane ke hahahaha. Tapi nanti aku akan rindu segala kenangan sekolah rendah and sekolah menengah aku terutama sekali. Ada sekitar tak sampai setahun untuk aku ukirkan semua kenangan terindah buat kali terakhir pada tahun ini. Aku taknak macam tahun lepas pahit jeeee semua hahahahaha mana ada pahit woi tapi benda tu ar aku akan ingat sampai bila-bila taw. Yuhuuuu! Okay cerita pasal kelas, aku duduk sebelah adad. Eh tak tak. Firstly aku duduk sebelah budak cina tapi ak tukar ar sebab fifi nak duduk situ enn. Kesian fifi. Hihii. Aku tengok jadual aku, uniform kena pakai tiga hari siuut. Tu pun PJ hari Jumaat. Jumaat memang ahh takleh pakai baju PJ ann. Alaaa k ar takpe. Kalau dulu masa aku kat 4 Cemara, setiap hari PJ. Hahahaha maksud aku, selasa straight sampai khamis tak pakai uniform. Syok gile vavi gua cakap lu. Enjoy gile badak you know. Hihii. Eh perasan tak ni bulan apa? Januari kan? Hihii. Bulan ap tu maknanya? Hihii. Bongok ahh aku ni madah hihii je. Hihihihihiii. Ade ar sebabnya. Nanti ar aku bagitahu. Hmmm tahun ni aku nak semua sweet jeee no bitter-bitter tapi mungkin ada bittersweet maybe? Hahahaha I loikkee it. Even walaupun aku dah level SPM, belog tetap akan diteruskan cuma aku dah tak salu post ar mungkin aku busy kot? Or sewaktu dengannya. Dengan ini aku nak rasmikan bermulanya tahun 2013 sebagai salah seorang calon SPM 2013 di seluruh Malaysia. Hihii. So hows your life? I hope everything gonna be okay. I hope theres no more TERASA feeling with others. Aaaaargggh I'll miss that part!!! Hmmm k. Hahahaha nak kentot jap. Prooooot. Haaa ni lagi satu, kengkawan aku madah nak aim pasal kentot jeee kat aku hahahaha kenapa entah an diorang memang suke macamni buli aku sampai aku stress taktawu nak cakap apa. Hahahahaha. Nak-nak lagi sorang tu perghh okay babeeeey next time your turn pulak kena buli dengan I tawwww. Hahahaha demmmmm siol. Okay thats all for today. So have a happy days in your school days yaw while me enjoying my last session in my secondary school's life with dear friends :)